HTML

Geo blogja (régi)

Friss topikok

Méghogy a cigányok nem dolgoznak?

2015.07.21. 08:52 Geo_

Valami nagyot, korszakalkotót készültem írni a világ és az EU jövőjéről - közben kinéztem az ablakon.

Valami nagyot, korszakalkotót készültem írni a világ és az EU jövőjéről - közben kinéztem az ablakon.

20-án már megjelentek az utcánkban a lomizók. 25-én lehet kirakni a holmikat, erről szép, színes levélben egyenként értesített minket a FKF - azért, hogy ne derüljön ki, s megakadályozza

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://geo2.blog.hu/api/trackback/id/tr578248030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása