HTML

Geo blogja (régi)

Friss topikok

Migránscsökkentés

2015.12.22. 11:44 Geo_

2014 előtt a Fidesz varázslata a "rezsicsökkentés" volt.

2014 előtt a Fidesz varázslata a "rezsicsökkentés" volt.

Az ellenzék - úgy egészében - nem is mert szembeszállni vele, pedig mára nyilvánvaló, hogy mennyire káros volt ez a megoldás: a piaci hatásokra is csökkent volna az ár, de így nem ösztönözte a takarékosabb felhasználást. Ma még csak a szemétszállításban látjuk, mit is jelent a szolgáltatók működésére - de ne legyen kétségünk, a "nonprofit" szolgáltatás vagy jelentős költségvetési támogatással - vagy a színvonal csökkenésével jár majd. Aki nem hiszi: gondoljon a MÁV-ra vagy a BKV-ra, hogy az egészségügyet ne is melítsem. Külön "szépsége" a dolognak, hogy közben jó néhányan megszedhették magukat - igaza van Századvég-nek, ez nem korrupció: ez maga a rablás. Szóval, nem tudom, hány szavazatba került volna egy karakán kiállás - de nem hiszem, hogy 14-ben rosszabb eredményt lehetett volna elérni.

Most is sokban hasonló a helyzet. De ezen túlmenően lassan már megdicsőül a Magyar Nép Vezére. Úgyhogy el kellett gondolkodnom, miben is van igaza. Tán abban, amikor büszkén kijelentették az illetékesek, hogy szinte összes, zöld határon érkezőt el tudtak fogni - vagy amikor kerítést emeltek? Vagy amikor azt állítják, hogy a schengeni követelmények szerint regisztrálták is őket - vagy abban, amikor egyenlőségjelet tesznek a menekültek, migránsok és a terroristák között, s panaszkodnak, hogy minden kontroll nélkül jutnak be Európába? Abban biztos igaza van, hogy az EU nem készült fel az ember-áradatra. Igen, az az EU, melynek 3 fő centruma van: az Európai Tanács, ahol Orbán képviseli az országot; a Bizottság, ahol korábbi helyettese a magyar tisztségviselő; a Parlament, hol a Fidesz pártcsaládjának van a legnagyobb frakciója. Mert ha igaz, hogy Orbán volt az, aki helyesen értékelte a helyzetet - akkor ezzel biztosan riasztotta is az EU-t, s kereste a közös megoldásokat. Egyeztetett a szerbekkel a közös fellépés érdekében - s nem csak egy nappal a kerítésépítés előtt értesítette őket. S ha az EU-t védte, akkor biztos egyeztetett a horvátokkal, szlovénekkel is. S akkor abban is igaza van, hogy a pápával szemben is ő tudja jobban, mit is követel a keresztény értékrend. Ahogy abban is igaza lehet, hogy világkvótát javasol - s ezt úgy tudja nyomatékosítani, hogy egyetlen menekültet sem fogadunk be? Ahogy abban is neki van igaza, hogy a görög határt kell lezárni - s akkor már nincs is szükség a törökökre, vagy még inkább az IS szétverésére?

Persze, Orbán mondott már sok mindent - s annak az ellenkezőjét is. Ahogy nem remekeltek a többiek sem. Ezért inkább azon gondolkodtam, mi vezethetett Konrád György nyilatkozatához. Talán az, hogy ő is a palesztin-izraeli konfliktust találta meg analógiaként. Pedig meggyőződésem, hogy ha az európai zsidók (együtt a keresztényekkel, az ateistákkal) példát adnak emberségből, menedéket és segítséget nyújtanak a legvadabb iszlám elől menekülőknek - akkor közelebb juthatunk ahhoz, hogy béke legyen Jeruzsálemben is.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://geo2.blog.hu/api/trackback/id/tr148248100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

336586 2015.12.22. 13:09:04

A zsidók inkább Izraelben adjanak példát, az is Európa állítólag. Az álbalnak miért érdeke a magyar identitás aláásása minden vonalon? A takarékosság szükségességében igazad van, de az nem megy , hogy a globalista kapitalizmust támogatjuk, kivéve a gyevi bírót, negatív értelemben. Amíg a globalisták az olaj árának nempiaci leszorításával akarják tönkretenni az oroszokat, amíg az USÁ-ban olcsó az energia, addig milyen pénzböl akarod a drága energiából fakadó hátrányokat semlegesíteni? A terhes is meg nem is, az nem müködik. Valaki vagy élhetö világot szeretne a Földön és a gyökerekig lemegy abban, hogy mi nem célszerü, vagy csak valami felszínes propagandát folytat. Márpedig az alapvetö probléma, hogy szük csoportok magánérdekei szerint müködik a világ. Ezen a SzU az atombombáival se tudott változtatni, de ebböl nem következik, hogy célszerü lenne.

336586 2015.12.22. 13:10:45

A zsidók inkább Izraelben adjanak példát, az is Európa állítólag. Az álbalnak miért érdeke a magyar identitás aláásása minden vonalon? A takarékosság szükségességében igazad van, de az nem megy , hogy a globalista kapitalizmust támogatjuk, kivéve a gyevi bírót, negatív értelemben. Amíg a globalisták az olaj árának nempiaci leszorításával akarják tönkretenni az oroszokat, amíg az USÁ-ban olcsó az energia, addig milyen pénzböl akarod a drága energiából fakadó hátrányokat semlegesíteni? A terhes is meg nem is, az nem müködik. Valaki vagy élhetö világot szeretne a Földön és a gyökerekig lemegy abban, hogy mi nem célszerü, vagy csak valami felszínes propagandát folytat. Márpedig az alapvetö probléma, hogy szük csoportok magánérdekei szerint müködik a világ. Ezen a SzU az atombombáival se tudott változtatni, de ebböl nem következik, hogy célszerü lenne

349780 2015.12.22. 13:13:02

.....állítólag.....de az inkább Kisázsia hátsó fele.....

12347 2015.12.22. 14:07:26

1. napos Lehet, igazad van, s meg kellett volna nézni, s a zsidókat hazazavarni a MigAid és egyéb csoportokból. Egy konkrét, hazai példáról volt szó - de mexoktam, arról beszélsz, amiről akarsz.

15349 2015.12.22. 14:25:51

+ (Konrád "eltévedt"...)

337519 2015.12.22. 14:44:54

Ha a magyaroknak - a magyarságnak - rendben lenne az identitástudata, akkor Európa középen egy remekül prosperáló állam lehetnénk. De a "ha" szócskának nincs valóságtartalma, csak reményt fejez ki, fantáziáló vágyakozást. Úgyhogy, Orbánia örülhet, a menekültek számára a hazánk nem kívánatos ország. Az pedig egy egészen más kérdés, hogy én a kívánságlistával egyet értek-e vagy sem. Konrádot pedig nem értem. Igaz, nem ő az egyetlen.

12347 2015.12.22. 15:53:52

6. Nyírfa2 "Konrádot pedig nem értem." - szerintem egészen más az ő viszonyítási rendszere.

337519 2015.12.22. 16:27:51

7. Geo " - szerintem egészen más az ő viszonyítási rendszere. " Hát, ezzel vagyunk így néhányan, nem is értjük egymást. :) Helyesbítek: nem is akarjuk érteni - olykor magam sem vagyok kivétel.

199664 2015.12.22. 21:53:06

harcunk.info/index.php/ Takarodj haza,mielőtt szétverjük azt a kib.szott fehér valagad-A csata Franciaországért

337230 2015.12.23. 05:57:15

Rezsicsökkentés. A Fidesz merészen baloldali és helyes álláspontot foglalt el. Tudták, hogy a ballibek ösztönösen a monopoltőke oldalára fognak állni, totálisan lejáratva magukat. Menekültek, Valójában az egész nem a Fidesz érdemes, hanem a ballibek hülyesége, akik VÁLLALHATATLAN, abszurd álláspontot alakítottak ki. A Fidesz csak kihasználta az ellenfél butaságát. S persze tény: Orbánnak volt igaza, ahogy ezt Konrád is mondja, mert Orbán egyszerűen a józan ész álláspontját hangoztatta, az pedig igaz szokott lenni általában. Római pápa? A jelenlegi a halála után a történelem egyik legrosszabb római pápájaként lesz számontartva. Volt eddig is sok rossz főpap, de nyíltan romboló alkat nemigen. Sátán ügynöke ő a Vatikánban, s látható, a katolikusok nagy része ellenáll. köztük Erdő és a magyar katolikus főpapok szinte nyíltan szembenállnak az argentín sómennel.

12347 2015.12.23. 10:04:00

9. pietnik - ezt nagyon nem értem. Biztos bennem van a baj, kérem, segíts.

12347 2015.12.23. 10:08:42

10. maxval bircaman HFQJBLWX Erről beszélek: attól, hogy egy megoldás baloldali - még lehet hülyeség és káros. Épp Viktorod teremtett monopol helyzetet. Időben sem áll össze, amit a menekültekről írsz. Vagy te legalább tudod, hogy mi a téma? De örülök, hogy legalább a katolicizmushoz értesz :-)

337230 2015.12.23. 10:56:30

12. Monopol helyzet 20 éve van, semmi köze egy konkrét kormányhoz se.

12347 2015.12.23. 11:07:31

13. maxval bircaman HFQJBLWX Közben lejárt a garantált monopol-helyzet - s pl. a TCOM-nál már 8%-kal olcsóbban lehetett áramot venni.

110481 2015.12.23. 11:52:05

Konrád okos ember, ráadásul profi az érdekérvényesitésben. Mi a magyar zsidóság érdeke? Hogy Mo.-on maradhasson, békében. Ez minden műbalhé ellenére ma biztositott! Meddig? Mig nem alakul ki a Fr.o-i helyzet, ahol a zsidó közösség napi fizikai támadásnak van kitéve, a betelepült arabok, illetve utódjaik által. Zajlik is a zsidó kivándorlás. Lehet, hogy Mo.-on vannak, akik nem kedvelik a zsidókat, de a legnagyobb őrültség lenne lecserélni Őket arabra, afgánra meg hasonlókra. És ezt Konrád pontosan látja, és ezért lépett fel egykori kenyéradó gazdái (német kormány) ellen. Legalább nyiltan, becsületesen csinálja.

12347 2015.12.23. 14:49:45

15. zili Miért kellene lecserélni őket - főleg, hogy ha nem is akarnak idejönni?
süti beállítások módosítása